man u tersungkur.dan tidur aku mungkin lebih nyenyak jika arsenal menang.

ketika aku menulis ini ,blog ini telah berusia 1 tahun 12 hari, dan selama itu jugalah gambar kat atas ni berada di situ.

seorang pembaca setia blog ini* bertanya, "kenapa kau letak gambar tu?"

pada hari ini, setelah 1 tahun 12 hari, aku nak cerita sikit pasal gambar ni.

gambar ini adalah gambar seorang lelaki memegang payung yang sedang terbang mengikut flow.beliau juga sempat menarik tangan seorang perempuan untuk bersama-samanya.


go with the flow secara mudahnya bermaksud -

aku pada waktu ini ialah seorang pelajar master dalam business admin, juga memain peranan dalam business bapak aku secara part time, mempunyai seorang awek yang sudah bekerja yang perlu dijaga,menghabiskan masa di upm dan office, dan sedikit masa di hujung minggu untuk buat semua benda yang tak mampu dibuat pada weekdays.

jadi 'go with the flow' di sini merujuk kepada segala keputusan,cara berfikir,tindak tanduk,personaliti dan ketrampilan haruslah dibuat berdasarkan situasi aku yang disebutkan di atas.

dan ia akan sentiasa berubah-ubah, mengikut flow.

jadi jika anda menghadapi situasi seperti

"aku tengok kau dah lainla"
"sombong betul la.."
"sejak bila kau macam ni"
"sekarang bolehla kau cakap..esok lusa kita tak tau"
"aku tak yakinla kalau macam ni"
"apasal macam ni..dulu lain"
"awak dah tak sayang saya ke?"



mudah, anda hanya perlu buat gaya setenang mungkin dan menjawab

"go with the flow"

macho kan?


seorang pembaca setia blog ini* = si kacang (saje je tulis macamtu bagi nampak gempak)

p/s=aku rindu ukm (macam amar, alasan nak taruk gambar)

Comments

Amar B. said…
dan kau merupakan pembaca setia blog aku kan? hoho
13may said…
tahniah tahniah....

bila nak updet blog???

heheh
ILynn Virgobiru said…
saya mmg pembaca setia blog ini!
hurrah!
miszcatcha said…
kewl dowh pic tuh. sapa snap?
Gua said…
hebatla abg ni..

dalam muka bumi ni ada sorg je insan yg pakai kemeje kerje nak maen futsal...
faridfadhly said…
pic itu telah di snap oleh elyanniz

eh camanetah eja dia haha

thanks la si sepi kerana meminjamkan baju liverpool.kalau tak memang gempak abes gua maen futsal pakai baju kerja...

...and liverpool sucks

tata

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat