ke arah kecemerlangan filem malaysia.

jikalau anda menonton FFM ke-20, anda dapat saksikan yang natasha hudson telah memenangi anugerah pelakon harapan wanita bagi file chermin.tapi yang ambik hadiah orang lain.dia tak datang.

aku tau apasal dia tak hadir malam itu.

aku jumpa dia kat seremban.gempak kan aku...

mula2 dari belakang aku ingat orang putih mana yang tiba tiba lepak kat seremban ni.lepastu aku tengok dari depan...waa natasha hudson siut..

mari kita ikuti perbualan aku dengan beliau:

aku: weh natasha hudson, po cito kau kek somban lak ni?
natasha: ak ela..den memang orang somban..apola ekau ni.
aku: mak aihh..sekampung la kito..
natasha: yola...den ni nampak yo camni..den org kampung yo.rumah den kek pilah.
aku: la..orang pilah kosan eh...eh beburak ni raso koring lak tokak ha..jom poie minum jap..
natasha: elok bona la tu..buleh kito chill..

selepas itu aku dan natasha hudson melepak di kedai mamak sambil berbincang mengenai masa depan..

ops , baru aku sedar.itu aku berangan je.lepas aku nampak die tu..err...aku chow jela.

tahniah kepada 2 filem favourite aku malam itu! tahniah chermin! tahniah the red kebaya!

nota: aku dan member2 pernah terjumpa sazzy falak dan kawan aku (faliq) telah mendakwa sazzy telah mengusha beliau.gempak gile....

Comments

ILynn Virgobiru said…
shittu betoi

suwit kan gua
Baca dialog 'nogoghi' ni mengimbau kenangan silam lah..
Hahahhaaha..
Best..best..
Gua said…
sigh..sojak bilo plak ntasha tu org kampong kito..

kiro an okla dio tak lupo asal usul dio
Amar B. said…
*sigh*
faridfadhly said…
cis takde orang komen pasal ffm.

lupe pulak orang melayu tak tengok filem melayu..

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat