apa kau mau jadi?

pagi tadi , ondway pegi kerja.
pagi di era dgn topik :

kalau anda diberi peluang menjadi orang lain utk sehari.siapa anda mau jadi?

antara jawapan caller2:

1.Dato' K.
2.Donald Trump.
3.Donald Trump.
4.Bill Gates.
5.Menteri Kewangan.

Ok ni antara yg 1st aku dengar..majoriti nak jadi org yg kaya.

6.Linda Onn
7.Solehudin Al Ayyubi
8.bapak saya

oh,x seperti yg aku jangka.nampaknya rakyat Malaysia masih ada jawapan selain dari orang kaya yg ternama.

"mari kita tgk msg pula" , kata encik kiran.

"saya nak jadi pompuan la..jadi laki x best" kate seorang brader.

haha ini mungkin petanda hari yang ceria.

p/s=aku tidak mendengar lawak "saya menang moto!" dari caller hari ini.



lagu bonus untuk korang...balada minah memulas mesin masa nyanyian tokrimau dan gitartong

anda mau jadi siapa? haa


Comments

ILynn Virgobiru said…
This comment has been removed by a blog administrator.
faridfadhly said…
aik..dah tulis comment pastu delete?
fiq said…
um..um...hohohoho.xtau nk cakap pe
ILynn Virgobiru said…
aku mau jd aku
bole ye
ainnurista said…
yang pastinye aku xmo jd ko..nanti kene masok majalah wanita ahaha.(ke remaja?aku pon xpasan sgt)

hidop batek!~

ily,batik da cek doctor lom?
faridfadhly said…
hahahahaha.
post ni mmg cam hampeh
mula2 mau delete skali dah ade org comment,biarkan ajela.
hahaha.gelakkan die. (cite rabun)
Nazirah Ashari said…
nazirah mau jadi:
Mischa Barton
First, aku jadik kurus dan HOT and was in the cover of TeenVOGUE, InStyle etc, was the main cast of the O.C. Plus, with all the great-beautiful clothes she had, fuh, saper tak mo deh. Hot plak tu. Kaya belum cakap. famous lagi... dah dah nazirah.

Nazirah juga mau jadi
Karl Lagerfeld, Miuccia Prada dan Marc Jacobs
For all the reasons that they're famous-rich-talented designers of their own respective labels (Chanel, Prada & Miu Miu, Marc Jacobs & Marc by Marc Jacobs & Louis Vuitton)... oh, its not just the money people, its the experience of being in their shoes... great great one.

Nazirah juga mau jadi
Zana Briski
bayangkan, u are the owner, the one who capture some of the most beautiful photos, in a day pun jadikla, pegang sumer camera dia, snap pictures then get the whole feeling of being extremely good in photography... plus, she's a woman!

Nazirah juga mau jadi
a struggling Palestinian
pelik sebenarnya untuk write this thing after all the other choices, tapi pikir balik, yes, this should be the first one. tolak sumer pasal duit ke tepi... kalau aku boleh rasa walau sehari, kesengsaraan mereka, dan mampu untuk berdiri dan akhirnya jatuh sujud kepada Ilahi, this will be it...
ILynn Virgobiru said…
hahahahaha
nort...die takut nk check doctor...kikikkiikkiki

=P
iEn said…
sitiiiii dah taween! bahagianyaa :D
faridfadhly said…
wow nazirah
a strunggling palestinian tu mmg menarik.
hehehe

ien,siti dah kawen? xtau pon? =)
Anonymous said…
nak jd org
ahahah

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

Quelqu'un m'a dit