mungkinkah?

hari ini aku masih hidup seperti biasa.

mungkin hari ini adalah hari yang baik.mungkin.

aku sampai di pejabat agak lambat dan hari ini tidak seperti hari2 yang lain.
aku , dgn sbb yg aku sendiri pon x tahu, membuat keputusan untuk berpuasa sunat pada hari ini-satu pekerjaan yang lama aku x buat,tp selalu aku buat dolu-dolu.hahha..skola agama.

mungkin aku selalu makan sekali sehari akhir2 ini.lebih baik puasa.
atau mungkin hari ini si kacang puasa ganti,jadi aku turut puasa.
mungkin.


nampaknya hari aku bermula pada waktu petang.'spot' baekk aku mungkin sememangnya x dpt digunakan lg selepas nih..mulai esok nampaknya aku terpaksa tawaf parking lot pejabat SUK 7 pusingan setiap pagi.cirit tol aa..

p/s: carutan yang ditulis dgn pen pada gambar terpaksa dirahsiakan hahha

org slalu cakap sesuatu perkara berlaku dengan sbb dan ada hikmahnya.aku ,selepas itu , pergi berbuka puasa dgn si kacang kat area2 rumah dia dan membungkus lauk untuk santapan mereka sekeluarga.pastu beli kuih baulu utk bapak die lak.dpt gak aa aku bodek mak dia..mcm biasa.hahha.

"one of the most difficult things to give away is kindness for its usually returned."

-kata kata ini telah terpampang di sebuah kedai makan yg aku singgah tadi.kedai makan pon sudah pandai sekarang.
aku teringat kat 'pot' lepak aku n budak2 kat bangi, Bangi Bistro yang buat bende yg sama.Awal2 rajin aa diorg tulis satu hari satu ayat.pastu dah lame2,dah x tukar dah.ayat tu aje hari2.
diharap kedai tadi tidak mencontohi Bangi Bistro. hahhaha = )

"jibet,hari ni air free?"


hm.mungkin hari yang baik.mungkin.


Comments

ILynn Virgobiru said…
ape ertinye tuh?

penat je aku tulis pjg2...hmph
akirasuri said…
ahaksss...budak bangi kah kau??
faridfadhly said…
aku study dekat ukm (Universiti Kebanggan Malaysia)

bole kire budak bangi gak aa..
akirasuri said…
ooo..saya ingatkan budak bangi..ahaksss...
faridfadhly said…
kpd ilynn..semalam ialah hari yg tersangat best .

sekian terime kasih
faridfadhly said…
sy slalu dgr bad stuff bout student sek agama..but i dont believe it until this day <--apebende yg anda dgr tuh?

mane bole lelaki n wanita bukan mahram bersentuhan..haram.
tu sape2 pon tau.

tp org2 zaman skarang byk buat2 xtau je.

mcm x pakai tudung.buat2 tertinggal sembayang.mengumpat.fitnah.layan benda2 yg melalaikan.

tu pon haram.
tp,mcm tdla ,org2 zaman skarang buat2 xtau.

=)
faridfadhly said…
dlm islam for surela xde budaya couple2 nih.

ko tanye ni serius ke saje nak perli ke ape?
sorry terkonfius
ILynn Virgobiru said…
rsnye...kalo isu pegang tgn ke ape...mstilah semua org islam tau ape hukumnye
dr kecik msti skola dh ajar...tp kalo kamu ni mualaf,lain la citer kan

and fyi, xboleh main serkap jrg je psl bdk skola agama nih...
dlm satu skola rmi anak murid..so xsmstinye semua yg kuar tu hasil yg xbaik dr skola tuh
skola brpranan mengajar..memberi ilmu..xkshla skola agama ke tak
yg plg penting...diri kt sndiri tulus atas ajaran tuh

ape2 yg kt buat...atas pilihan kt sndiri

visitla blog Kereta Mayat yg byk mengenengahkan psl ni..
orgnye byk ilmu dan byk menginsafkan kt semua
=D
faridfadhly said…
wah wah wah
bole tahan saudari ilynn

=)

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

17 Tahun