err..selamat datang?

harini merupakan hari kelahiran blog ini.
dan ia akan berada dalam ingatan aku sama seperti hari lahir orang2 yg lain.
hahha.
aku telahpun memasukkan post2 aku yg sebelum ini aku tulis di blog@frenster.
masih belum terlambat,kot?
mungkin byk 'sampah-sampah' yg menyemakkan akan ditambah di tepi2 ini lagi, sbb aku rasa kebanyakan blog yg aku baca biasanya akan berbuat begitu.
dan kepada yang sudi mengunjungi blog ini mcm biase aaa..aku mengucapkan terima kasih.

hahahha.
kerja mmg membosankan.
aku ingin belajar setiap masa.
; )


Comments

ILynn Virgobiru said…
slamat hari lahir blog iniiii!
hehehhehehe

sy amat tertarik dgn pemilik blog iniii
Nashrex said…
batu start buwat.. dah ada yg tertarik tu.. wiwiit!

salam kenal.. hehe
akirasuri said…
selamat ulang tahun buat weblog ini...moga panjang umur [maksudnya tuan kamu tidak berpindah-pindah rumah] dan murah rezeki [maksudnya moga tuan kamu lebih banyak menulis supaya lebih banyak hit datang menyinggah]...ngeh ngeh ngeh...ahaksss....


akhir kata, Allah selamatkan kamu!!ahaksss...
faridfadhly said…
oh betul gaktu,
jadi di sini aku juga turut mengucapkan semoga panjang umur dan murah rezeki kepada blog ini.
hahha
hayad said…
kemas sungguh blog ekau nih..den suko nengok ei..hopefully blk ekau pun kemas gak..meahehehe
faridfadhly said…
laa..orang kampung den kosan eh...apo x koba awal2 hayad

salam kenal gak buat lu nash!
hayad said…
ehh..den bukan org nogori. ekau org nogori? den sajo jo ckp gini,ehehe..tak tau plak ekau n9
faridfadhly said…
cheh..

pengajaran=jgn mudah membuat kesimpulan dgn melulu

hahha
Gua said…
den org kampung kau yg sobona eh..
kalau ado gathrg bukit jalo kau jgn lupo nak buzz den lak

--in God we trust--

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

Quelqu'un m'a dit