Ctrl + V

1.aku menekan butang print screen.
2.membuka program paint.
3.menekan ctrl+v.
4.terciptalah post ini.


screenshot 1
ini ialah ape yg aku dapat bila nak gi blog fav aku,mikon.dah 2-3 hari gak aa aku try nak gi tp jadi camni.Mikon ialah seorang mamat melayu yang mengatakan diri dia anarkis dan beliau juga tidak mempunyai agama.kuat minum.tapi mamat ni ilmu dia banyak.kisah hidup yg amat best.die jugak bersekolah kat skolah agama satu ketika dulu.aku x sure aa time tu die dah ethis ke blom.die dah delete blog die ke hape?mikon..aku bosan.

"berikan mikon sebotol arak (mmg x cukup..ok 5 botol) dan dia akan membuat anda menangis"

screenshot 2



series kegemaran ramai prison break season 2 dah mula.hahha..tp aku x dload lagi aa..opis ni xleh torrent.balik rumah nnt aa aku dload.rindu kat scofield.rindu kat mamat pendek2 tuh apetah name die.season ni nampaknye dah xde penjara..sbb diorg dahpon selamat chow dgn jayanya time season 1.jadi skangni cite pasal camana diorg kat luar aa..kene survive jgn sampai kene tangkap dgn warden.eh eh cam cite kat skola la pulak.selamat menonton prison break season 2!!

[13:28] young_tze: dh tgk prison break?
[13:33] farid_fadhly: x dload lg beb
[13:33] farid_fadhly: kau dah tgk blom?
[13:33] young_tze: br lps
[13:33] young_tze: xyh tgk la
[13:33] young_tze: xbest sial
[13:34] farid_fadhly: apesal aa
[13:34] young_tze: xyh tgk terus season 2
[13:34] young_tze: mcm pu** jek
[13:34] young_tze: nyesal klu ko tgk

screenshot 3
ini pula ialah email yang aku terima semalam tapi baru baca.penyelia sudah mau datang awal september.oh rileks..aku tau apa mau cakap sama itu penyelia..haha.aku terkejut apabila melihat nama kat bawah aku tu,nor solehah binti haji nain(aku x kenal),unit kewangan wisma negeri.mak aihh xtau lak ade budak ukm kat sini.bukan budak kos aku kot.ape pulak die buat kat unit kewangan tuh? website unit kewangan pon aku yg buat.bole tahan minahni..unit kewangan kat sebelah pejabat menteri besar tuh.jangan2 die ialah akak ban (akak jamban) atau linda.dua watak yang kitorang slalu kutuk & nampak kat cafe.hahaha.

kepade sape2 kenal minah ni..sile angkat mouse anda.

sekian.terima kasih kerana sudi membaca tulisan aku yang mengarut ini.
= )

Comments

Jed Sulaiman said…
damn tersilap pula...

nape kau kerek ngn aku namun bermesra ngn nasa ye time skola dlu2?

pdhal mak kau dan makcik aiskrim aku bersahabat setia..

br aku igt...

ni mesti kes aku sedaya upaya mengepow kau coklat pelik itu namun kau berhati kering menolak pelawaan aku itu kan...

khinzir sungguh haha
Anonymous said…
nmpak x aku xnmpk mouse?
faridfadhly said…
lepak aa jed.
kau pernah dikencing oleh aku mengenai cd cite melayu dulu kan?.
hahaha
kau mmg loser.hahaha.

ape ko ckptu elle.
aku xnampak mouse ko
akirasuri said…
ahaksss..macam-macam...
Nazirah Ashari said…
macam best je. asal dia delete blog dia.
ILynn Virgobiru said…
hmmmm...wlaupon xsuke bhw mikon adalah atheis...tp xboleh dinafikan yg ilmu die sungguh byk

knp ko menghilangkan diri wahai mikon? mrajuk ke?
Jed Sulaiman said…
bangsal kau batek..

aku dtg beraya umah kau dgn niat yg sungguh kencang...

akhirnye kau balas dgn kencing...

palas kau...

yg best nye ridhek pun kena kencing gak...

kirenye aku x kemaluan sorang2 la haha
faridfadhly said…
akirasuri - mcm2 adaaa..

nazirah - ntahla..jgn ko pon delete blog ko suda

bojed - hahaha ridhek lagi loser.oi bojed aku ada komen blog kau.
Anonymous said…
mikon rehat jap kot..
xpun dier tuka link..
daa said…
hamdi279.blogspot.com

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat