merah biru warnanya

liverpool 2
chelsea 1


jd setelah di-pk2 balik..arsengal pon bole makan chelsea gak kot.hahha.

undur 2 jam,sebelum game bermula.

aku mengusha ch 4 , ffm ke 19.
umie aida si dukun menyampaikan award dgn osman ali.
aku suka osman ali.
aku suka bukak api dan surat untuk bulan.

undur beberapa jam lagi..siang td.

aku melepakkan diri di pesta konvo,UKM.si kacang dan sepupunya yaya pon ade.amar dan kecik pon ade.xde bende pon..ade car salon ngan skuter salon.bole gak aa layan..panas mmg panas..layan ttp layann..

undur lagi..mlm smalam.

aku dgn begitu konfidennya telah mengajak asip (rakan seperjuangan) melayan community shield, Liverpool vs chelsea di mapley.gigih gak aa mamat tu dtg dr upm..skali salah hari.bola mlm esok daa.hampeh betol.kitorg hanya melepak2 di kolej dan keluar gi mkn kol 4 pagi.keluar berdua je ala2 romantis gitu.budak lain sume dah membuta.lps mkn balik kolej balik...aku dgn lajunya melompat ke arah katil adam.itulah kali terakhir aku melihat asip.bile aku bangon die dah ilang.aku rasa lps aku lelap tu dia chow tros kot.ape aa lu.lepak loooo..

undur beberapa jam sebelum itu.

aku pegi mengusha wayang cite click dgn si kacang.
kelihatan begitu ramai anak-anak rempit berkeliaran.
filem remp-it full house.
aku cuba untuk mencadangkan filem remp-it kpd si kacang, tetapi dgn pantas ditolak mentah2.
hahha.
layan jugakla cite click nih...msg yg disampaikan adalah begitu jelas,family adalah lebih penting dari perkara2 lain.(kerjayala terutamanya).Tapi filem ini bagi aku sebenarnya terlalu biasa la..ending pon dah boleh agak.biasala kan.tp Adam Sandler mmg ada klas la.aku suke mamat tuh.

will u still love me in the morning?
forever & ever babe

ok..yg ini last.undur lagi,malam sebelum itu.

aku berada di sebuah hotel di port dickson.ada dinner.mak bapak aku ada kat bawah.
pelbagai soalan melintas di kepala.

siapa menang? Liverpool ke Chelsea?
Ape aku mau bikin weekend nih?
Pergi ukm?

ok,cerita tamat di sini.terima kasih kerana sudi membaca..hahha.




Comments

ILynn Virgobiru said…
awk punye tulisan lg mantap dr org
mmg ader klasss...hehehehhe
org suke!!!
good 4 u la..but jgn lupe org yg kat cni

will u still love me in the morning?
faridfadhly said…
forever & ever babe
Unknown said…
em,arsenal memang hebat!!hehehe
Anonymous said…
lpool mmg gempak...arsenal tu tnngu masa je
faridfadhly said…
arsenal never outgunned

jersey liverpool mmg lawa.
syg seribu kali syg,
ade tulis carlsberg.

haha
akirasuri said…
ahaksss....tak de makan free ke??
Amar B. said…
ahh, namaku ada.
namamu jua...
faridfadhly said…
haha...xde makan free dalam post yg nih.

apesal amar..kene bayar royalti ke letak name kau?
Anonymous said…
adusss..saya mmg tidak meminati bola, jdnyer tiada komen utk post yg ini,ehe ;)
faridfadhly said…
selamat berkonvo cik dayah
Jarri said…
liverpool. yey!
ILynn Virgobiru said…
haha..liverpool mmg gempak...jersey die je la
aku xmenyokong sgt liverpool nih

jom berfantasy!!!
faridfadhly said…
yahoo fantasy:

group 6388
password 123

(sempat lg promote)
Nazirah Ashari said…
liverpool rocks!!

kadang2, the so-called best pun bley jadik tak best. mcm, bukan selamanya hebat kan?

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

17 Tahun