pesona algebra

ada sebuah bilik kecil.banyak di pasar raya.di dalamnya ada orang menyanyi dengan membayar rm1 utk satu lagu.pernahkah kau.menyanyi di situ bersama kawan.tiba tiba nyanyian kau sengau.bukan! bukan sengau yang itu.sengau disebabkan anda menutup hidung.ya , kawan kau baru sahaja kentut di dalam bilik itu.

sila buka pintu dengan cepat jika anda mengalami kejadian seperti ini.

hari jumaat merupakan hari enjoy jugakla disebabkan hari itu kami makan special sikit.aryn kerja last day.budak praktikal yg paling awal habes.

petang itu lepas waktu pejabat aku berjumpa ah cong , rakan seperjuangan yg sama2 ditangkap menconteng tangki sekolah beberapa tahun yang lalu , menyebabkan sijil spm aku ditahan.
argh , kalau result gempak xpela jugak.

jadi kami minum bersama dan berbual2 mengenai realiti kehidupan (poyo)

"apa mau bikin pasni chong?"aku.
"karaoke jom".ah cong.

= )

Comments

Jed Sulaiman said…
arsengal sangap...

lwn 10 org pun leh seri je...

skor pun sbb penalti lak tu...

caya lah...

passing sampai mati *mood tekanan*
ILynn Virgobiru said…
ahahahhahahahhahhah
sian syg kan?

dhla arsengal bengap seri jek
xpe2..mggu dpn destinasi kt ke bukit jalil!
hehehehhe
Gua said…
hahah...
arsenal kayu..lpool lagi bangang reina..ingat klaka maen lambung bola gaknye
elza said…
oi sepi..
sedap jek kutuk arsenal ye.
akirasuri said…
ahaksss...kentut..saya ada kesah pasal kentut..ish ish ish..tragis..
Anonymous said…
ha ah betol tu sepi.
liverpool bengap.

elle caya lah kau arsengal (tetibelak aku yg bangga)

akira yg seorang jgn cite pasal kentut..geli!
Anonymous said…
taper la kalo sengau kalo nyanyi
as long kite eppy
lalala
Adam Mohd Juni said…
batek mmg suke menyanyi. dulu kami dan rakan2 pon habis diajaknye ke warta.ade karoke box disitu.kini kami bersyukur, ianya telah di hapuskan.


-batik, kau jgn sedey.kite g melake eh
Nazirah Ashari said…
dah lama tak karaoke... asal tak ajak. haih...


hehehe. =p
ILynn Virgobiru said…
conteng tangki...jht la kamu nih
faridfadhly said…
adamjuni bro pe betolke fitnah yg kau tulis tu?kau ade gambar bukti ke kite ke karaoke box? ha ha.

nazirah jadik kaku , karaoke ade byk risiko nye.ada berani ka.

ilynn nak join la tuh.yela jom aa jom aa
Gua said…
karaoke maseh hiudp lagi..aku pernah melepaskan gian dgn org yg x suke pg tp aku paksa pg..

sebbaek membe2 xde kat warta masatu..

arsenal=perak

Popular posts from this blog

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat

17 Tahun