selamat hari lahir ili liyana

hari semalam.
aku diarahkan ke jabatan agama negeri sembilan dengan membawa antivirus.
aku dengan semangatnya melangkah dan terasa diri amat penting.
walaupun sebenarnya xlah penting mana.
tapi tahukah kau pejabat agama dan jabatan agama adalah lain sama sekali?

aku pergi ke pejabat agama , bukan jabatan agama.

"saya dari uptm , tadi ada encik pipi dtg buat maintenance kan?".dengan nada yakin.

"saya bukan pekerja kat sini".wanita itu.

cheh.di sini skill untuk mengcover line amat penting.
cuba beberapa skill seperti buat2 nak call org opis (padahal x call pon) atau gaya bz yg lain.
skill meludah sambil diselang selikan dgn mencarut adalah dilarang sama sekali.tu skill x bole pakai.

oh lagi satu, apesal la awek tuh kena gi pejabat agama eh? hmm hmm.

dipendekkan cerita dengan koolnya (padahal dah malu) aku diberitahu bahawa jabatan agama adalah bangunan di sebelah.

ingat.jabatan agama dan pejabat agama.beza tu.jangan jadi mcm aku.ha ha.



ok lupakan kisah itu.
hari ini hari lahir ili liyana.
apa aku buat tu xyahla aku tulis kat sini kot.kang korang geli lak baca ha ha.



selamat hari lahir.

moga kau didekatkan lagi dengan Allah.

moga dikukuhkan iman.

moga dimakbulkan segala d
oa.

moga dicapai segala mimpi.

kebahagiaan ada di dalam diri,
moga kau sentiasa menemuinya.

selamat hari lahir.

aku sayang kamu.


Comments

Gua said…
pawer a gamba tu..

selamat hari laher ili
ILynn Virgobiru said…
thank u syg!!!
terharuuu lah saye......
dinda akan sentiase igt pesan kanda =)
i love u forever&ever! muahhhxx!!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Anonymous said…
eh eh ape dinda dinda nih.
igt pgl ke hape.
seb baek birthday girl xdehal la.

oi sepi arini gua beli tiket bola.
ILynn Virgobiru said…
oh..thank u kpd sepi jugak yg menyuarakan bday wish kpd diriku ini....
Amar B. said…
Ili, selamat hari ulang tahun kelahiran.

owh batik, kamu sungguh manisss(sweet)

Selamat Menonton Bola Sabtu INI!!!
Jed Sulaiman said…
alaaa batek...

terharunye aku tengok kamu ini...

walapun ganas (baju singapore night safari) namun kemanisan kamu tetap pekat...

happy birthday ilynn...

semoga berjaya dunia akhirat...

berusahalah!
Adam Mohd Juni said…
mane aku ingat lagu tu..demn la..

lawak kosmo! aa menjadi perbualan hangat budak ukm.ko ddk semban, mane tau.hepi besday kat ili
elza said…
ye..happy bday kat ili jgk. aku nak beli baju yg ganas tu.(baju singapore night safari)
elza said…
owh..maknanye bday si kacang ngan maknye si kacang tersangat la dkt.
akirasuri said…
selamat hari lahir kepada cik buah hati incet farid..ya ya moga diberi petunjuk Allah disepanjang jalan ni, insya-Allah...:)
akirasuri said…
lupa lagi satu..dan moga-moga incet farid cepat menghalalkan dirinya buat cik illi...insya-Allah :)
faridfadhly said…
sanitoria, bukan sweet la suwwitt.

baju singapore night safari tu dah x ganasla skang.
skang zaman jaket ftsm.
baru kooool.

akirasuri doa2 kanlah ye hehe.
Jed Sulaiman said…
FTSM?

aku igtkn kau dh tukar amek medic...

aku kena tipu ke ape ni?

sialan
ILynn Virgobiru said…
cayalah akirasuri! tp incet farid nk lambat2. benci i. haha

~org tua kate, tak baik lambat2, kang jd bende2 tak elok susah jugak
~virgobiru kate, saya takut jd bende2 tak elok
Anonymous said…
ha?pejabat agama?
mcm knal je name tu..

n9-perlis (0-3)
ainnurista said…
selamat hari lahir ili!! wlwupon suda lambat.
hmm aku sgt suke gamba itu..menarik2.

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat