gadis mencaduk.

pernahkah anda puasa 'setengah hari' masa kecik2 dulu?

aku pun.

tapi semalam aku dah tak puasa setengah hari dah..

semalam aku puasa 3 jam.

lepas sahur tidur.bangun pukul 11.
pukul 12 tidur balik.
bangun pukul 5.

hebat kan...puasa 3 jam.

jadi disebabkan aku dah 'mencapai kejayaan' yg cemerlang..aku telah membuat keputusan untuk menulis blog.mungkin kat sini aku bolehla meng-ekspresikan kebanggaan aku.. ha ha.

di sini aku ingin cerita pasal perempuan lawa.
apa yg ada pada perempuan lawa ?

biasanya lelaki akan teruja jika ada 'aweks hot'.
jadi kerana inilah perempuan lawa perlu digunakan sebagai model barangan dan produk.
sebuah filem juga memerlukan heroin yang ada rupa dan mantap.
pelbagai jawatan2 utk perempuan lawa juga telah wujud seperti gadis litar la..awek bagi hadiah kat podium..dll.
wujud juga 'gadis booth' selalunya kalau ada pameran mcm pc fair tu...kerja diorg ni hanyalah melepakkan diri di booth untuk menarik perhatian pengunjung utk pergi ke booth diorg...

aku juga sebagai lelaki mmg mengakui la benda2 mcm ni.


1.selalunya aku mmg akan tgk siapa heroin dalam sesebuah filem sebelum menontonnya..kalau setakat heroin muke mcm busut..berat sikitla aku nak tgk kan..biasanya la..tak semua (ok ini ialah ayat backing diri sendiri)

aku juga pernah menonton cite2 yg amat menyedihkan (cite bodola senang) semata2 sebab awek cun yg berlakon.mcm cerita jebon jr.(cerita spy melayu..lan pet pet hero dia) sungguh gigih aku membeli cerita tu sebab ada natasha hudson..fuhh..padahal ala kadar aje minahtu berlakon..


2. disekolah dulu..ketika kami sedang melepakkan diri beramai2..tiba - tiba muncul sorg 'aweks hot' lalu depan kitorg..dan tiba2 kepala die terlanggar tiang..mula2 aku dan beberapa org lagi tergelak tiba2 budak2 lain backing..


"weh2..kesianla dia..sakit tu.."

kemudian semua menjadi senyap dan bersetuju bahawa beliau sakit terlanggar tiang...

padahal kalau minahni muke ala2 sarah raisudin berambut afro ke..konfem2 kena gelak beramai2..


3.bila melepakkan diri bersama kawan2 di mapley..biasanya budak2 laki akan meng'usha' gadis2 cun ..dan bila dah nampak aweks cun..semua akan menjadi happy tanpa sebab...ntah aku pun x paham haha tapi layankan ajela..

ada sekali tu aku dan ikan sedang melepakkan diri sambil mengusha kalau2 ada aweks chantek..sekali tiba2 aku ternampak mak nyah india..make up tebal nak mampus..dahla gelap x hengat.
argghh menyesal gile..dgn cepatnya kami terus pulang.ikan pulak sempat bertukar2 no phone dgn mak nyah itu.keji sungguhh..

tapi aku tipu aje..gile hape nak mintak no phone mak nyah india tuh.

baru2 ni fav. show aku kat espn, football crazy dah ade host baru..jamie yg bole kata hot la jugak..jadi aku pelikla apesal la rancangan bola pon nak kene ade pompuan lawa..minahni xdela tau byk sgt pun pasal bola..kire asal bole jela..pakai mmg nak sexy abes..

paula malai ali pun dah pindah espn...jadi kalau korg tgk pakwe korg layan espn tu fikirla baek2..bukan tgk bola sangat diorg tuh..ha ha..

ok apa yg aku nak ckp kat sini ialah..entahla..kalau aku nak cakap ' lawa luaran tu tak penting..dalaman tu yg nak kena ada'...biasa sgt kan ayat tuh..hm..'lelaki cpt cair dgn perempuan lawa'..tak jugak...aku igt pandai2 korg jela nak buat kesimpulan apa..ha ha.








kat sini juga aku letak pic 2 orang 'perempuan lawa' yg mmg sangat lawa di hati aku..si kacang bersama ibuku yg terchenta..hmm..sejuknye hati gwe..






p/s: sorila aku igt tak mau tulis post yg jiwang last2 keluar jugak kan..ha ha jangan maraa...

Comments

ILynn Virgobiru said…
okk...lepas ni xbg awk tgk espn dah

ye ke kami pompuan yg plg lawa bg awk? sila buktikan.
haha

i love u

p/s: post tak jiwang ponnnnn
Amar B. said…
ikan...bapok india? x sangke.
Anonymous said…
inila yg kite katekan sbg fitnah ni..

1st,gua xde prasan pn bapok india tu..usahkan btuka2 nombo..

2nd,kes ni samela ngan kes d*** ngan a cun..dimane gua yg mnanggung sorg diri walha l ade 3 loser mase tu..

tp gua sabar..kalau lu tny prempuan hot pd gua cane..jwpn die

makcik tepi pantai yg tuuutuuttuu(batek tau)
Anonymous said…
wah..sudah lumrah manusia hidup di dunia "semua org sukekan benda yg sedap dipandang.."
cantik,lawa..semua org ade definisi tersendiri..aku bersetuju dgn ayat ko bahawa,cantik dlmn yg penting..eceh..=P
bak kata nenek kwn aku: alah..tunggul kayu pun kalo disolek cantik jugak..inikan orang..hahahaha

p/s:sesungguhnya post anda kali ini senang dan mudah difahami+tak jiwang pon tp suwitt..kehkehkeh..tak abstrak sgt spt yg dlu =P
Anonymous said…
lupe..hebatnyer puasa 3 jam.aku tlh terslh tafsir ms mula2 baca.kamu tak puasa??
owh tidak..rupenyer puasa 3jam dlm sedar yg lain puasa dlm tak sedar..
aku pun nk try wat cenggitu gak lah
tp mampu ke aku??tdo sebegitu lama.dasat..=P
Anonymous said…
eh alamak..aku tulis pasal puasa 3 jam tu supaya org jgn ikut jejak langkah aku..chehh..

yela yela..fitnah..aku yg usha mak nyah india tu dulu (pengakuan loser)

ikan..aku tau makcik tepi laut yg kau usha tu..hot mmg hot..

tak silap aku ade sorg member tuh usha budak kecik mandi..hot betul katenye..mmg loser..
Anonymous said…
itu satu lg fitnah
tu karem tu..bkn aku..

ksimpulannye,
dimane ade kjadian loser,mst ade aku..dan aku trus diperslahkan

aku mmg tabah orgnye
Adam Mohd Juni said…
ikan la yg usha bende2 tak elok slame ni.aku layankan aje.ikan..ikan..
adibah abdullah said…
salam,

puasa 3 jam? bile mase ko solat zuhur?

meow~ hehehe~
Anonymous said…
tulah yg cuba disampaikan...

jgn sampai jadi mcm gwe..

kalau puasa tapi x sembayang baik tak payah.
akirasuri said…
ahaksss..

lelaki tetap lelaki ;)
Lan Rambai said…
lelaki memang suka pada yang lawa jer.. hahaha.. tapi awek2 sekelian jangan risau pulak... korang semua lawa-lawa belaka.. bagi orang yang nampak korang lawalah hahahaha....

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat