iklan.

"mana perginya 3 orang itu ya?"mereka bertanya.
mereka tidak tahu.
mana hilangnya tuan doktor yang mereka harapkan.

"lihat orang itu..kita akan sentiasa mempunyai harapan jika beliau masih ada"
kata mereka sambil menunjuk ke arah john locke.orang tua itu.
tua tapi berbudi.
keras tapi mengerti.

a tale of two cities.apakah nasib jack , kate dan sawyer yg ditangkap oleh 'others'.

pembukaan season 3 .malam ini.( jadi esok baru bole download. )

sekian saja iklan lost cakap melayu di faridfadhly.blogspot.com



p/s: virus chii diterima..tunggu..

Comments

Gua said…
tekk..
simpan utk aku

ngan prison break
bukak sembaru, kite layan samapi lebam
ILynn Virgobiru said…
lawa gilerrrrr visual advert die
Anonymous said…
kita layan lost plak kat sini..haha...aku pon tgh tgu episod satu...
Amar B. said…
bawreenngggg~

tek, ko dah abes download jejak rasul season 13? nanti aku amek dari ko.
faridfadhly said…
baiklah amar

balik ni aku dload (sambil menangis)
asiput said…
aku mmg btol2 `lost` kalo tgk crite lost..so baik aku melolos kan diri di pasar remdan ade gak pekdah nye..haroan 2 bungkus!
ainnurista said…
akan datang satu gadis misteri yang mumbuatkan jack jatuh hati, lalu membiarkan si banduan wanita bersame banduan lelaki..
faridfadhly said…
bukak sembaru, kite layan samapi lebam <--- apeni ikan..nampak sangat di takuk yg lame..insaflah..

mlm exam aa layan baru kool.

asiput kau mmg..cite puteri boleje kau layan sbb nak tgk badul kan..
Nashrex said…
sdap sgt ke lost?
aku x pnah tgk..
bg aku 5 sebab knape lost lg besh dr prison break?
hahar
faridfadhly said…
nash lost lebih byk menimbulkan tanda tanya..ha tu kan ko dah tertanya2 tuh..

ainnurista..aweks tu x best la..jahat tu die tu..tp banduan wanita ngn banduan laki tu mmg kene..
Jed Sulaiman said…
aku bosan la tgk lost...

tp aku x bosan tgk shannon rutherford...

xpe batek...

nnt raya aku gi umah kau kite layan sama² cd yg kau nak bg kat aku dan ridhek dulu² tu okie...
Anonymous said…
menarik la gamba tu
mcm pernah tgk..
erm...citer lost?
yg kt tv3 tu kan
Nazirah Ashari said…
dah lama tak tengok. kene donlod.
akirasuri said…
oh lost...ahaksss...kesah yang saya tak dapat ikut dan selalu missing in action...ha ha ha...apapun saya tetap suka tengok CSI berbanding yang lain..lalalalala~
Anonymous said…
bojed...kau nak gak ke cd tu...susah nak dpt tu..

cite lost ade kat tv3 ke a..x sure la..kat star world taula.

akirasuri tgk lost..skali die pun turut lost..biaselatu.

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat