inderaloka kita.

berdua di dalam kereta kami pulang dari tarawikh.
seperti biasa laluan pintas kami gunakan untuk ke stesen minyak.
dan.
ketika pulang , short cut , berdiri sendiri seorang lelaki ; di bahu jalan.di dalam gelap.
dan aku , memandu dengan lebih laju....

"ibu pernah lalui situasi sebegini dahulu, tapi bukan jantan , perempuan berbaju putih"
jelas ibu kepada aku.

"oh.saya juga"
"saya pula pernah terlihat 2 ekor kuda , ya kuda , ketika hendak me-mapley-kan diri jam 3 pagi di bangi dulu"

ya , kuda.

seram kan?

hiii hiiiiiii hiiiiiiiiiiiiiiiii (gelak seram)

Comments

ILynn Virgobiru said…
awak jumpe bende tu dgn mak ke?

oh..org tau citer kuda tu...seram gilerrrrrr

dan saya pernah jd pontianak menakutkan org

eeeeiiiheeeeeheeeeheeeee (gelak seram)
Anonymous said…
ape benda yg ko nmpk?lelaki berbaju putih?atau
batu nisan bergerak a.k.a kereta nissan putih??=P

aku tak pernah lalui situasi spt itu..sbb hijab di mata belum terbuka..amin..
aku pun mmg tak mau tgk atau ambik tau psl "benda" spt itu
heheh
faridfadhly said…
time tu nampak laki biasa je..mcm pakcik manetah..tp mmg tempat tu gelap..yg seramnye di berdiri bersandar kat tiang sorg2..huh sungguh lain mcm.

kepada ilynn gelak anda tu x seram pooonn..
Jed Sulaiman said…
uish batek...

pengalaman kau lebih kurang macam aku laa...

ade sekali tu aku balik dari tarawikh...

aku nak gi mapley...

aku nampak benda putih...

rupe2nye benda putih tu ialah mamak yg amek order tu...

terus aku duduk layan bola...
Jed Sulaiman said…
p/s = bukan mamak tu putih.. baju dia kaler putih
Gua said…
kuda tu nape kau x amek gamba je..
br real...

aku xpenah plak nampak pape...

~Lights will guide you home ♥
daa said…
xkesah aa putih @ selain drp tu,datangla cari Aku...
*mengharap
Anonymous said…
ni pecite tetibe mamak lak nih..pelik sial bojed..patutla lubuk.

ha ha

oi kecik budak2 ni bukak posa smalam lu x join...

kau bukan pernah nampak antu kat bawah meja bilik kau ke ikan?
ke aku kene klepet nih
Adam Mohd Juni said…
pehh.. bapak mistik cite ko ni.selambe aku tak percaye.kecik bz dowh.jgn aa tegor.
Amar B. said…
ko tgk mende mase blk smayang terawih? aik, bukan setan kene ikat ke?

weh ikan, pengalaman kita menaiki jazz sambil melalui canselori tuh ko setir duweter heh? cam haram!

mari tabur ikan! dia banyak setir duweter psl cite mistik.
Gua said…
aku mintak sial..abg mastika..

xkan la nk crite kat sini bang..

bnde2 cani x elok la sebar2..

pedoman smua tu


~Lights will guide you home ♥
Anonymous said…
setan kene ikat, tp roh yg x tenteram ade je..

(mak aih mastika abes)

oo 'abang mastika' tu bukan kau ke ikan?
Anonymous said…
ish..kalau kau kate abg liluyun testimonial tu ye

mmg bahan bacaan tu ade kat aku..
Anonymous said…
wow..hebat seyh..mcm dlm telenovela atau drama dlm tv atai dlm novel..
tp dimana ya??
so suwwwitttt both of you!! =D
good luck ya!!hepi always together!!
tralalalala...langit sgt cerah hari ini!!
Anonymous said…
huhuhu..salah komen
MALU...itu komen utk post yg terbaru..hahahah
delete..delete..tlg..aku malu =P
~sorok muka tepi dinding~

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat