awie arni mawi ina siti nurhaliza dato k

hujan turun lagi.

oleh kerana pejabat bapak aku tidak berapa jauh dari sini, aku sering menjadi orang tgh bagi urusan bapak aku.sebagai contoh, hari ini aku terpaksa menghantar cek kepada office boy bapak aku yang takla 'boy' sangat..aku pon panggil die pakcik je.tapi die panggil aku 'abang'.
manja gitu.

"abang..tn. hj. ada kirim cek kan..pakcik datang ya?"

"ok..hujan ni pakcik ..takpe ke?"

"takpe.."

"ok.tunggu saya dekat bawah.dekat kereta saya"

dalam perjalanan aku sempat singgah di pondok jaga untuk meminjam payung.pak guard itu sedang mengaji. ok dalam hujan lebat juga aku dengan yakin melangkah untuk menyerah cek kepada pakcik...tetapi..

tetapi...

cek itu tak ada...mana cek tu...

"pakcik..penat saya carik ni..tak adala..err..esok dtg lagi...saya carik dulu? "

kelihatan seorang lelaki tua membawa motor di dalam hujan.
pak gurd pula masih mengaji.

nyanyi dalam hujan.
nyanyi dalam hujan.
bergembira selalu.
angkat tangan.simpul jari.rapat siku.
rucaca
rucaca
rucaca

p/s=title entry kali ini mungkin boleh membantu aku mendapat hits yang tinggi.

Comments

Gua said…
nmpk bosan kau nih

tp sian a pakcik tu

aku seganla ngan ayah kau tek
Anonymous said…
ntah
sian kat pakcik tu
ko buli dia
aku pon segan kat ayah kau
Anonymous said…
kali ni kau loser
ILynn Virgobiru said…
org baca topik dh tau dh mesti nk bg hits tinggi
hahahahhaah
cisss

awk ni. cheque tu kalo ilang org amik...mampos die g bank-in kan
cuai btol
sian pakcik tu. dhla ujan,dibuli lak tu
eeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii
geramnyeeeeeeeeeeee
Jed Sulaiman said…
tek aku segan la ngan bibik kau...

tetibe je wat mee kari utk aku
Anonymous said…
err..hits tinggi bangat la ko nyer entry ni.
tajuk tu buat aku rase ingin tahu dan teruja tp hampa di saat akhir.
ko mmg loser..=P

rajin pakcik tu mengaji kan..
Anonymous said…
dengan bangganya saya mengumumkan yg saya telah menjumpai cek itu.

tertinggal kat rumah.

aku tulis ni sebab rasa bersalah kat pakcik...

tapi aku mendapat gelaran loser yg sungguh banyak...

dugaan untuk orang beriman agaknya.
akirasuri said…
ha ha ha tak berkenaan betul tajuk dengan entri...aku hampir tertipu dengan besh-nya!!

oh oh kesiannya pakcik tu..kijam betul kau ni..ha ha ha...
Anonymous said…
hahah*
kata nk hits yg tinggi..hits la tu
loser = hits yg tinggi..utk org yg beriman..=P
kah kah kah...
Anonymous said…
sempurna ke iman ko wahai batek?
Anonymous said…
batek? slalu je mcm tu kan? pakcik tu bukan mangsa pertama ko, btul tak batek? wahahaha..

batek mmg org beriman siot, mcm aku la lebih kurang

dapat hits tinggi dgn cara kotor siot

malam ni konfirm arsenal menang!
Nazirah Ashari said…
apa jadi ngan cek tu sbnrnya?

Popular posts from this blog

17 Tahun

Unit Pengurusan Teknologi Maklumat